Development

Digitong Growth Approach (DGA)

Traditionele trajecten zijn achterhaald. DGA is een nieuwe data-driven aanpak om efficiënt websites te lanceren én te doen groeien.

Bij traditionele trajecten kunnen kosten oplopen, en deadlines uitgesteld worden. Bovendien zijn de resultaten vaak onvoorspelbaar. Daarom creëerden wij een nieuwe, unieke aanpak. De Digitong Growth Approach.

Wat is de Digitong Growth Approach (DGA)?

Stel je voor: je hebt een nieuwe website nodig voor je bedrijf, maar in plaats van een grote hoeveelheid tijd en geld te investeren in een website waarvan de resultaten nog onzeker zijn, kies je ervoor om de website stapsgewijs te ontwikkelen en te verbeteren aan de hand van data en feedback van gebruikers om zo de ROI enorm te verhogen. Dat is precies wat onze Growth Approach inhoudt.

DGA is een iteratieve benadering met 3 fasen voor het creëren van efficiëntie en groei. Het is een slimmere, growth-driven aanpak voor het lanceren van websites.

Een groot voordeel van DGA ten opzichte van een traditioneel traject: het is het veel flexibeler én efficiënter. Door sneller live te gaan met minimale vereisten kan je ook sneller data en feedback van gebruikers verzamelen, waardoor je de website kunt blijven verbeteren.

Is dit wat je zoekt? Dan is onze Growth Approach wellicht voor jou. Door geleidelijk te werken aan de verbetering van de website op basis van data en feedback, kun je ervoor zorgen dat de website aansluit bij de wensen van je doelgroep, zonder dat het een arm en een been kost aan functionaliteiten die achteraf niet de moeite blijken.

1. Strategie

We weten graag met wie we rond de tafel zitten. Samen brengen we niet alleen je wensen en doelstellingen in kaart, maar ook je doelgroep, je key-problems, je “needs and fears”. We lassen gerichte workshops in, om samen tot de kern te komen, en een transparante planning op te stellen.

2. Launch Pad

We bouwen snel en efficiënt een website waarvan de primaire doelstelling is om beter te zijn dan je huidige oplossing. De Launch Pad is dus nog geen finaal product, maar de fundering waarvan we later data verzamelen en optimaliseren. Op die manier verkorten we doorlooptijden, zorgen we voor een snellere ROI, én een snellere groei.

3. Groeitraject

Analyseren, implementeren, evalueren, én herhalen. In deze fase hanteren we terugkerende sprints waarbij we eerst de plannen en ideeën prioriteren. Vervolgens bouwen en testen we de besproken zaken. Last but not least gaan we meten, en verzamelen we de insights om vervolgens dit proces te herhalen, en dus groei te bestendigen.

Digitong Growth Approach

DGA
voordelen

Door onze jarenlange ervaring hebben we een uniek traject ontwikkeld waarmee we efficiënt de beste versie van een website opleveren, én laten groeien. Door de grootste voordelen uit Agile, (Scrum en Kanban) en Lean methodieken te combineren en om te vormen naar een geoptimaliseerd growth-driven traject, durven we gerust zeggen dat wij dé partner zijn voor jouw online groei.

Waterfall

  • Weinig management
  • Moeilijk flexibel (frustratie)
  • Budget kan klein starten maar loopt snel op

Agile

  • Veel management
  • Flexibel, zonder frustratie
  • Hoge budgetten

DGA

  • Voldoende management
  • Flexibel, zonder frustratie
  • Duidelijke, vooraf bepaalde budgetten voor opstart en groeitraject

Davy

Lead Digital Designer

 

“Een website moet opbrengen. Punt.”

Branding expert typt zijn tekst.

Benieuwd wat onze Growth Approach voor jou kan betekenen?

We luisteren graag naar jouw doelstellingen, en samen stippelen we jouw online groeitraject uit.

We bijten niet

Laat een berichtje achter. Onze experts bekijken vrijblijvend de mogelijkheden voor jouw business.